23:47 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

همراه اول

"همراه" برای اینترنت ۵G سه تفاهم نامه امضا کرد / دو ویژگی مهم
نماد برتر-شرکت همراه اول با امضای سه تفاهم نامه همکاری چند جانبه، اقدامات برای ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت ۵G با دو ویژگی مهم را عملاً آغاز کرد.
محاسبه اینترنت آزاد بدون اطلاع‌رسانی، خلاف قانون است
نماد برتر- یکی از مشکلات کاربران تلفن‌های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می‌کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته‌های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، از این رو امکان غیرفعال‌سازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد فراهم شده و محاسبه اینترنت با نرخ آزاد بدون اطلاع مشترک نیز خلاف قانون است.
چیزی به اسم "سیم‌کارت شاد" نداریم؛ از بسته‌های شاد استفاده کنید
نماد برتر- در حالی که این روزها کلاهبرداری‌هایی تحت عنوان ارائه سیم‌کارت شاد انجام می‌شود، مسوولان بارها عنوان کردند که سیم‌کارتی تحت عنوان شاد وجود ندارد و درمقابل والدین می‌توانند از کدهای دستوری برای جابه‌جایی بسته اینترنتی در سیم‌کارت‌های عادی استفاده کنند،‌ برای اینکه تنها بسته شاد برای کودک فعال باشد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فاوای شهرداری تهران و همراه اول
نماد برتر- تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌ توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضا رسید.
ارائه خدمات ویژه به دانش‌آموزان و دانشجویان
نماد برتر- اپراتور اول در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی، خبر از رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد، ارائه بسته‌های اینترنت آموزش با تخفیف ویژه و عرضه سیم‌کارت انارستان داد.
الزام کمیته راهبری رجیستری برای ثبت گوشی مسافری
نماد برتر- مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم‌کارتی امکان‌پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعال‌سازی آن گذشته باشد.
172روستای بانە دارای ارتباط مخابراتی است
نماد برتر- مدیر مخابرات منطقە کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستاهای استان یکی از استراتژی‌های تعیین شده در منطقه است گفت: به منظور تحقق این مهم شرایط لازم برای بهره‌مندی مشتریان از محصولات مخابرات در روستاها فراهم شده است که وجود۱۷۲ روستای دارای ارتباط مخابراتی در شهرستان بانه، بیانگر این امر است.
چرا خبرهای دروغ فضای مجازی را باور می‌کنیم؟
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که هر اندازه رویارویی با خبرهای دروغ بیشتر شود، آن خبرها بیشتر باور می‌شوند و خبرهایی که آشناسازی شده‌اند، بیشتر از خبرهای تازه باور می‌شوند.
تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو
نماد برتر- مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، ضمن ارائه توضیحاتی درباره جدیدترین وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های متعدد درخصوص وضعیت خودروهای وارداتی کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.
بازگشت بسته‌های پرمخاطب اپراتورهای همراه
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: دو اپراتور تلفن همراه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف‌شده‌ خود را باز می‌گردانند.
افزایش ترافیک ورودی اپراتورهای همراه
نماد برتر- مجموع مکالمات ورودی اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، تا پایان سه ماهه‌ نخست سال جاری به بیش از هشت میلیارد و ۵۰۲ میلیون دقیقه می‌رسد که در مقایسه با سه ماهه گذشته، افزایشی بیش از ۲۶۳ میلیون دقیقه داشته است.
هدیه اینترنت همراه اول به خبرنگاران
نماد برتر- همراه اول اعلام کرد به مناسبت «روز خبرنگار»، بصورت مجزا یک بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به اصحاب رسانه هدیه می دهد.
اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور
نماد برتر- ارایه اینترنت هدیه خبرنگاری امسال در حالی تنها به اپراتور رایتل اختصاص یافته که سال گذشته این هدیه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شده بود.
رشد سه میلیونی تعداد رومینگ ملی
نماد برتر- اجرای رومینگ ملی یعنی درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد؛ در سه ماهه‌ اول سال ۱۳۹۹، بیش از ۱۶ میلیون مکالمه از طریق رومینگ ملی صورت گرفته که حاکی از سه میلیون رشد در مکالمات رومینگ بین اپراتورها در مقایسه با سه ماهه چهارم سال گذشته است.
اینترنت آزاد را غیرفعال کنید
نماد برتر- اگر تاکنون به‌دلیل استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد، با قبض‌های سرسام‌آور مواجه شده‌اید، می‌توانید اینترنت آزاد را غیرفعال کنید تا درصورت تمام شده بسته اینترنتتان، گرفتار هزینه‌های بالا نشوید.